Kavanozun Kapağı

Kavanozun Kapağı Fıkrası

Bir gün seksenlik ihtiyar, sperm testi yaptırmak için doktora gider.
Doktor adama bir kavanoz verir ve bunu doldurup yarın bana getirin der.
Ertesi gün ihtiyar kavanozu getirip doktora verir.
Doktor kavanoza bakar ve boş olduğunu görür ve sebebini sorar.

İhtiyar anlatmaya başlar Doktor bey, dün gece sağ elimle denedim
olmadı, sol elimle denedim gene olmadı.
Karımı çağırdım, o da sağ ve sol eliyle denedi, gene olmadı.

Baktık olacak gibi değil, komşunun karısını çağırdık, o da iki eliyle denedi
gene olmadı doktor kendini tutamamış ve
Ne yaptınız siz komşunun karısını da mı çağırdınız diye sormuş.
İhtiyar da Ne yapalım, bir türlü açamadık şu lanet kavanozun kapağını
Kavanoz
Kavanozun Kapağı

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın