Bir Medyumun Sırları

Tecrubeli Bir Medyumun Sırları

Otomatik olarak yazmak için ne transa geçmek ne de, kelimenin günlük dilde kullanılan anlamıyla medyum olmak gerekir yine de belli bir ayrılık oluşmaktadır anlık olarak, çevrenizi saranlardan kopmanız hatta bunu bilinçsizce yapmanız anlamına gelir düşünceleri arasında kaybolmuş bir insanı ele alırsak, bu insan gerçek anlamda ayrılmamıştır ve trans halindeki medyumdan veya hipnotize olmuş insandan farklı olarak birleştirebilir.

Yani sıradan bir kelimeyle ya da bir köpeğin havlamasını 
kapının zilini duymasıyla çevresini saran gerçeğe ge­ri getirilebilir otomatik yazıda ilk gerçekleştirilecek adını bu hafif ayrılmanın sağlanmasıdır. bazıları bunu yalnızca düşünme yoluyla başarırken bazıları da bir nesne; kalem, yüzük, bardak vs.. üzerinde ve kendilerini gevşemiş, uykulu hissedinceye kadar dikkatlerini yoğunlaştırarak başarabilmektedirler.

Bazıları için de 
gerekli ayrılma, yarı uyanık oldukları, akşamın geç ya da sabahın erken saatlerinde olmaktadır bu ayrılığa ulaştığınız ve gevşediğiniz zaman zihinsel yetilerinizin yavaşlama yerine gerçekten hızlandığını göreceksiniz.

Düşünceler, deyimler, kelimeler, cümleler kafanızdan geçecek 
ve siz küçük bir gayret sarfederek onları kağıt üzerine yazabileceksiniz.kelimelerin alışılmadık şekilde dalga dalga gelmesi sizi bütünüyle uyandıracak, tedirgin ve sinirli yapacak kadar yoracaktır.zihninize üşüşen sözcükleri elinizden geldiğince yazdıktan sonra ya tümüyle uyanmış ya da iyice uykuya dalmış olacaksı­nız bunun önemi yoktur.

Düşünce akışınızın ancak bir bölü­
münü yazmış olsanız bile ilginç bir doküman elde etmiş olacaksınız,
Kuşkusuz bunu yorumlamak için bir yardıma ihtiyacınız olacak ve muhtemelen büyük bir bölümü saçmalıklardan olu­şacaktır deneyenlerin çoğu gibi fikir saçmalıkları arasında olacaksınız ama cümlelerin bir anlamları olacaktır

Bazı psişik araş­tırmalara göre bu saçmalıkların sîzin zihniniz taraflından değil sizinle ilişki kurmak için gevşeme ve alıcı halinizden yararlanan başka bir insanın zihni tarafından da tasarlanmış olabilir ölümsüzlük bilimsel bir açıklık adlı kitabında Alsonj.Smith bu yöntemin bir tanımını yapmaktadır sabah saat 5’ti yatmıştım, kaldırımlara konan süt bidonlarının gürültüsüyle uyandım.

Gözlerim yarı kapalıydı ama kafam 
rüzgâr değirmeni gibi çalışıyordu belli belirsiz kavuniçi renkli bir ışığın bilincindeydim ama henüz şafak sökmemişti...Sözler, deyimler, cümleler beynime üşüştü ve bir şey bunları kâğıda dökmemi söyledi.

Büyük bir irade gücüyle, gece masamın üstünden bir kağıt 
kalem alabilmek için elime hakim olabildim. İstemeye istemeye neredeyse acıyla geçit yapan sözcüklerden bazılarını yakaladım ve karanlıkta yazmaya başladım yaklaşık beş dakika boyunca yazdım.

Sonra bütünüyle uyandım ve şafağın ilk gri hamleleriyle birlikte odamdaki eşyaların belli belirsiz silüetlerini seç­meye başladım yazmak için gösterdiğim çabadan sonra elim ağrıyordu ama bir kez bütünüyle uyandıktan sonra yazı yazdı­ğımı hayal meyal hatırladım.

Bütün bu dönem belleğimin derinliklerine 
kaçmıştı ama beceriksizce yapılan karalamalar kağıt üzerinde duruyordu işte söyledikleri buydu yapmalıydınız ama değil biliyorsunuz bu gitmek gitmek de­ğildir.”
gecenin olmadığı yerde şimdi de burada ne de sabahtır kış­tır. ama okul siz onu hiç istemiyordunuz ve tırnağınız ağrıyordu.

Satıcı gibi hatırlayın ve cetvel, oynamak için para sevmiyordunuz 
Sylvia’ydı ve yumuşak bilet ama size yolladım yolladım ağlıyordunuz ve bütün oyunlar birinci kez korkunçtu New Street’teki kardeş ve köpek büyük köpek tüylerini kesiyordunuz küçük kartonlar iyi orta kötü ateşteki sarışın çocuk.
ve yemekte her zaman yoğunlaştırılmış süt tahıl bahçede leylak ama sizi gönderdim.

Bir satıcı bir satıcı bir ayak ve George George Street bir çe­
şit ve sizi gönderdim hatırlayınız tırnağınız ağrıyordu daha iyi olacak dedim sizi yaya gönderdim ve George çok daha fazlası da vardı ama yazılı metnin benim için bir anlam taşıyan tek parçası buydu küçük bir çocukken Connecticut’daki

Danbury de george street caddesinde miss foote’s s
chool adlı özel bir okula gidiyordum bu okulda düş ürünü para ve eşyalarla bakkalcılık oynardık ve aziz valentin gününde sylvia adlı küçük bir kız bana tatlı bir bilet getirdi her zaman anneme tırnağımın ağrıdığını bahane ederek okula gitmemeye çalışırdım ama o ağrının geçeceğini söyleyerek ne olursa olsun beni okula gönderirdi.

Her gün okuldan dönerken tek 
bir sözcük; iyi, orta ya da kötü yazılı küçük kartonlar alırdık kahvaltı etmek için eve geldiğimde genellikle kakaolu konsantre süt ve tahıl verilirdi kız kardeşim new street kolejine gidiyordu ve bundan nefret ediyordu çünkü kocaman bir köpeğin bulunduğu büyük bir bahçeden geçmek zorundaydı..

Gerçekten, kendini göstermeye çalışan bay Smith’in uzun 
zaman önce ölmüş olan annesi miydi kimse bundan emin olamadı ama otomatik yazı böyle olmaktadır ve sizde bu şekilde kendi durumlarınızı kendi psişik duyarlılığınızı deneyebilirsiniz
Medyumun Sırları
Bir Medyumun Sırları Vatanseverr
















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın