Kıvırcık Ali Körolasıca

Kıvırcık Ali Körolasıca Video

Kıvırcık Ali Körolasıca Sözleri
Kıvırcık Ali Körolasıca Klibi





















Kıvırcık Ali Körolasıca Sözleri


Dokunmayın bana halim çok nice
Ne hallere koydu kör olasıca
Ecel olup kefen kefen biçti ömrüme
Ateşlere düşüp kor olasıca
Cehennemde ölüp kül olasıca

Nerden çıktın soysuz benim karsıma
Çaresiz dertleri açtın başıma
Kimsesiz yazdırdın mezar taşıma
Kara topraklara yar olasıca

Var mı benden daha bahtı karalı
Can evimden vurdu beni yıkılasıca
Bir olur olmaza harcadı beni
Mahşer günü hesap sorulasıca

Nerden çıktın soysuz benim karşıma
Çaresiz dertleri açtın başıma
Kimsesiz yazdırdın mezar taşıma
Kara topraklarda çağrılacısa
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın